پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات – 5 اسلاید

پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات - 5 اسلاید 1

پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات – 5 اسلاید

پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات - 5 اسلاید 2
پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات — استفاده شرکت‏هایی چون موتورسیکلت‏سازی Harley-Davidson ، سیگار Marlboro و لوازم منزل Restoration Hardware از این شیوه در دهه 70 و 80 میلادی — پیش‏بینی تافلر در مورد افزایش مشتریان مدل فروش تجربه در کتاب «شوک آینده» در 1970 پاورپوینت محصولات جذاب برای احساسات — اشاره به این تئوری توسط گرهارد شولز به هنگام ابداع اصطلاح «جامعه در جستجوی هیجان» در 1992 — توصیف دقیقتر این مدل توسط پاین و گیلمور در کتاب «اقتصاد تجربه» در 1998 — بزرگترین فروشنده نوشیدنی‏های انرژی‏زا در جهان توجه ویژه به قشر جوان و ترویج سبک زندگی فعال فعالیت گسترده در زمینه ورزش‏های مخاطره‏آمیز مانند مسابقات فرمول 1، موتوکراس ، موج‏سواری ، اسنوبورد ، دوچرخه ‏سواری کوهستان و … حمایت از رویدادهای مهیج متفاوت مانند بلندترین سقوط آزاد دنیا و یا مسابقات خودروهای د …

دیدگاهتان را بنویسید