پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت – 5 اسلاید

پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت - 5 اسلاید 1

پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت – 5 اسلاید

پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت - 5 اسلاید 2
پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت — پیدایش در فرانسه قرون وسطی به‏صورت ارائه مجوز توسط پادشاهان برای ساخت کالاهای خاص با نام آنها — ورود به عرصه اقتصاد خصوصی با توسعه صنعتی شدن — استفاده شرکت singer از این مدل در نیمه دوم قرن 19 — پیاده‏سازی موفقیت‏آمیز در مک دونالدز در دهه 1960 میلادی شرکت ارائه‏کننده مصالح ساختمانی در دنیا پیاده‏سازی این مدل تحت برنامه « Solusi Rumah » در اندونزی ارائه یک برنامه جامع برای خانه‏سازی شامل ارائه خدمات معماری، مصالح، منابع مالی، بیمه ساخت و ساز و … پاورپوینت فروش حق امتیاز با مطالعه موردی چند شرکت   فروش امتیاز این برنامه به خریداران گسترش چشمگیر برند هولسیم در اندونزی از این طریق رستوران زنجیره‏ای مشهور در زمینه ارائه ساندویچ و سالاد دارای حدود 45000 شعبه در 112 کشور دنیا رشد سریع فروش امتیاز در سطح دنی …

دیدگاهتان را بنویسید